Die Suche ergab 10 Treffer

von Quietsch
Mo 14. Jul 2014, 12:02
Forum: Party Reports/Photos
Thema: One Love Fetsival 2014
Antworten: 12
Zugriffe: 30446

Re: One Love Fetsival 2014

Dem kann ich mich nur anschliessen :)

Was noch erwähnt werden muss:
+++Das Hängemattenparadies... :) /color

Und beim Depot werde ich dann nächstes Jahr 2 abgeben :P
von Quietsch
Mo 14. Jul 2014, 10:09
Forum: Goa Flirt
Thema: Gesucht werden Gleichgesinnte, männlein und weiblein :)
Antworten: 0
Zugriffe: 6475

Gesucht werden Gleichgesinnte, männlein und weiblein :)

Ich versuche es noch einmal :) Wer (am besten aus der Region Bern) hat Lust an schönen Tagen (sofern es dies noch gibt dieses Jahr) draussen zu sein, evtl. etwas zu Grillen (wenn du Fleisch essen magst ist das für mich kein Problem) und über Gott und die Welt zu diskutieren? Evtl. auch mal an eine g...
von Quietsch
Mo 16. Dez 2013, 08:39
Forum: Allgemeines
Thema: Älteri a Partys..
Antworten: 47
Zugriffe: 68592

Re: Älteri a Partys..

Hallo Zeme!

Kurz und knapp:
Nei mit dä "altä" hani bis jetzt di beschte Gspröch gha a Partys, immer wdr gern!
(Usserdem hoffi ou mit 50gi no chenne a Partys z ga ^^)

Liebs Grüessli
Quietsch
von Quietsch
Di 10. Dez 2013, 07:58
Forum: Drogen
Thema: Ersti Begegnig mit LSD
Antworten: 20
Zugriffe: 44351

Re: Ersti Begegnig mit LSD

Ganz guete Bricht u unterhaltsam z lese, merci...

I bi bis jetzt au noni so wiit cho.... S würd mi zwar sehr interessiere, aber han noni de Ort gfunde woni das wett erlebe....

I dem Sinn, merci füre Bricht und viiiili witeri schöni Erlebnis /color

GlgQuietsch
von Quietsch
Do 21. Nov 2013, 13:16
Forum: Goa Flirt
Thema: Mal eine kleine Frage....
Antworten: 53
Zugriffe: 95256

Re: Mal eine kleine Frage....

~flygirl~ hat geschrieben:
@ allne andere: gits eigendli i dä Goa Szene kei Single/Date Portal?

:ove:
Das frage i mi ebe ou... Aber i ha no nüt gfunde.....
von Quietsch
Do 3. Okt 2013, 13:36
Forum: Goa Flirt
Thema: Wär chonnt met mer an GOA Parties?
Antworten: 6
Zugriffe: 10641

Re: Wär chonnt met mer an GOA Parties?

Ha jetz lang überlegt, ob i das söll schriibe oder nid. Aber i mag do nid schwiige. @engineer i finds ehrlech gseit ganz schön scheisse vo dir, wie du reagiert hesch. Isches sones Problem, wenns e Frau emol wogt, es bitz - nur es biirebitzeli!! - Sälbschtbewusstsin z zeige? Si schribt jo nid vo sic...
von Quietsch
Mi 11. Sep 2013, 06:39
Forum: Goa Flirt
Thema: Lieber ds 2t als allei.... Poi / Flowerstick
Antworten: 4
Zugriffe: 7338

Re: Lieber ds 2t als allei.... Poi / Flowerstick

nexus hat geschrieben:also wennt mit 50 eini anebringsch machsch gfälligst es vid und ladschs ufe ;)
Sooo da, hör bitte uf alles wörtlich z neh ^^

I weiss ou ni, im summer bini halt meh dusse... und füür isch sowiso no keis thema bide poi... nur mitm flowerstick aber sehr warm hani vo dem no nie bercho :P

Grüessli
von Quietsch
Di 10. Sep 2013, 12:02
Forum: Goa Flirt
Thema: Lieber ds 2t als allei.... Poi / Flowerstick
Antworten: 4
Zugriffe: 7338

Re: Lieber ds 2t als allei.... Poi / Flowerstick

Ooooch... vo mier us ou 50 xP aber ds 2t wer schomal n afang ^^

Ja dert muesi eue mau go verbiluege... merci :D
von Quietsch
Mo 9. Sep 2013, 12:00
Forum: Goa Flirt
Thema: Lieber ds 2t als allei.... Poi / Flowerstick
Antworten: 4
Zugriffe: 7338

Lieber ds 2t als allei.... Poi / Flowerstick

Hallo zeme

Gits hie Lüüt wo Poi/Flowerstick spile?

Wer cool we epper Region Bern o luscht hett, ds 2t ds üebe... Dure Winter verlieri allei d Motivation immer biz... und hoffe so dem chenne entgegezwirke... ^^

Liebe Gruess vo Bern
von Quietsch
Do 10. Jan 2013, 23:51
Forum: Goa Flirt
Thema: die "ich bin beziehungsunfähige selbsthilfe gruppe"
Antworten: 48
Zugriffe: 44628

Re: die "ich bin beziehungsunfähige selbsthilfe gruppe"

Hallo Zusammen Ich denke es wird Zeit für einen ersten Beitrag... ^^ Ich denke je nach Person kann es durchaus sein, dass man nicht glücklich ist ohne Beziehung... Bei mir ist es so, dass ich durchaus glücklich bin ohne Beziehung. Allerdings weiss ich genau wie ich in einer Beziehung wieder aufblühe...