Die Suche ergab 6 Treffer

von guguseli
Do 4. Okt 2007, 17:34
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 29.09 e paar fründe am stadtrand vo basel
Antworten: 18
Zugriffe: 12124

jo mir sind au biz im chabis ume gloffe zersch ](*,) de für isches um so schönner gsie womer a cho sind n-smile_2118.gif

schöni party gsi und han mi au rächt gfreut über die wenig bekannte aber doch nätte gsichter widder mol zgsee O:)
von guguseli
Mo 2. Jul 2007, 10:29
Forum: Party Reports/Photos
Thema: Sternsystem3 (AG) - 30.06.07
Antworten: 31
Zugriffe: 14154

ich hans au mega toll gfunde und möcht allne org danke! =D>
isch no gemüütlich gsie und ich han drotsdem es sau fäschtli gha :jumper:
me chan hald nid immere günne [-( aber sbescht drus mache und das hend glaubs die meischte \:D/
von guguseli
Sa 19. Mai 2007, 13:12
Forum: Party Reports/Photos
Thema: Party im Atelier Künten 16.05.2007
Antworten: 7
Zugriffe: 5107

mues säge isch en wunderschöni party gsi
und danke dene liebe lüt wo no es paar verwirtistreuendisehle zu sich id wonig uf gno händ :roll: =D>
hoffe er händ guet gschloffe :peace:
von guguseli
Do 10. Mai 2007, 18:09
Forum: Allgemeines
Thema: psychowitze...
Antworten: 53
Zugriffe: 55862

mami mami han de opa nümme gärn! bis still und is witter O:)
von guguseli
Do 10. Mai 2007, 16:36
Forum: Allgemeines
Thema: psychowitze...
Antworten: 53
Zugriffe: 55862

Tom steigt aus seinem neuen porsche. sein freund fragt wie er zu dem superwagen gekommen sei. "also da stehe ich als anhalter an der strasse und dann stopt diese frau mit dem porsche. ich steige ein, am nächsten rastplatz hält sie an, zieht ihr höschen aus. sie sagte du kannst jetzt von mir hab...
von guguseli
Mi 9. Mai 2007, 16:00
Forum: Allgemeines
Thema: party am 16.05
Antworten: 4
Zugriffe: 2789

jojo das isch immer sone sach mit dem räge :roll:
aber de saund rockt glich öbs rägnet oder nit :wink: