Die Suche ergab 3 Treffer

von DigitalRebell
Do 3. Nov 2011, 06:45
Forum: Artists + Dj´s
Thema: Digital BeatZ - A new Fragrance of Sound
Antworten: 0
Zugriffe: 2647

Digital BeatZ - A new Fragrance of Sound

Hallo miteinander,  Ich möchte euch Digital BeatZ hier kurz vorstellen. Gegründet wurde dieses Musikprojekt in der Nacht vom 21. auf den 22. Oktober 2011 an der Blätterwaldstampf. Gründer ist ein Freund der schon lange Hiphop-beats produziert unter dem Namen Deadly BeatZ und mir. Ich lege seit 2010 ...
von DigitalRebell
Mo 12. Sep 2011, 16:56
Forum: Drogen
Thema: Wo dieses jahr pilzen gehn?
Antworten: 44
Zugriffe: 88873

Re: Wo dieses jahr pilzen gehn?

Ja, ok, da hesch recht.. drum därfeder mr selbstverständlich au PN's schicke.. ;)
und ihr müend kei angsht haa dasmr alli pilzli pflücked, schliesslich sölls für anderi au no ha und me sött d mueter natur ned uusbüüte.. :)
von DigitalRebell
Mo 12. Sep 2011, 16:47
Forum: Drogen
Thema: Wo dieses jahr pilzen gehn?
Antworten: 44
Zugriffe: 88873

Wo dieses jahr pilzen gehn?

Hallo zäme, ich plane für s negshte weekend e chlini pilzete mit zälte und so im jura oder umgebig.. ich bi zwar scho paarmal im jura gsii, ha aber kei plan wo dasmr au sicher was findet. :-) mini frag a eu isch jetzt ob ihr es spezifischs plätzli, wisli wüssed wo mir es paar pilzli chönted sammle o...